تسهیل‌گری روابط اقتصادی تهران - بغداد|آخرین وضعیت تجارت خارجی در ۹ ماهه امسال|رشد تولید و افزایش صادرات محصولات صنعتی و معدنی

23:35 - 22 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۰۹۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص روابط اقتصادی ایران و عراق، وضعیت صادرات در ۹ ماهه اخیر و افزایش صادرات محصولات صنعتی در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص روابط اقتصادی ایران و عراق، وضعیت صادرات در ۹ ماهه اخیر و افزایش صادرات محصولات صنعتی در منتشر شده است.


رئیس اتاق ایران و عراق: تسهیل‌گری روابط اقتصادی تهران - بغداد از دستاورد‌های سفر آیت‌الله رئیسی به عراق است

رئیس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق گفت: قطعا با افزایش روابط اقتصادی مسائلی در خصوص دعاوی حقوقی و قضایی ایجاد خواهد شد که همکاری و تفاهم میان دستگاه‌های قضایی دو کشور می‌تواند تسهیل‌گری مناسبی در اجرای این مناسبات داشته باشد.


آخرین وضعیت تجارت خارجی در ۹ ماهه امسال/ بدهی خارجی به ۹۳۴۸ میلیون دلار رسید

براساس آمار در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۹ بالغ بر ۲۶۸۵۸ میلیون دلار کالا از کشور صادر و ۲۵۱۱۲ میلیون دلار کالا به کشور وارد شده است.


رشد تولید و افزایش صادرات محصولات صنعتی و معدنی/ صادرات ۵ میلیارد دلاری مواد غذایی

وزیر صنعت معدن وتجارت با اشاره به افزایش چشمگیر ظرفیت تولید در بخش‌های مختلف صنعتی و معدنی بر توانایی ایران در حوزه صادارت تاکید کرد.


۴۲۶ پروژه قابل افتتاح سازمان راهداری با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۲۶ پروژه با اعتبار ۱۱۸۸۳ میلیارد ریال را با قابلیت افتتاح در برنامه دارد.


افتتاح ۳ طرح فناوری نوین شرکت‌های دانش بنیان در دهه فجر

همزمان با دهه مبارک فجر، سه خط تولید طرح‌های نوین فناوری شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تولید دارو تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به بهره‌برداری رسید.


افتتاح ۳۴ پروژه بندری در ۴ استان کشور / اشتغالزایی ۱۶۷۵ نفر با افتتاح پروژه‌ها

سازمان بنادر ودریانوردی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۴ پروژه در ۴ استان بندری کشور افتتاح خواهد کرد.


انقلاب اسلامی، رویدادی بی‌نظیر با پشتوانه مردمی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انقلاب مردمی و حرکت عظیم توده‌های مردم در ۴۲ سال پیش برای حق‌طلبی، عدالت جویی، مبارزه با فساد و مقابله با استکبار، زیباترین و پرشورترین انقلاب‌ها را در تاریخ رقم زد، حرکتی بزرگ و ماندگار که توجه به محرومان و مستضعفان، گفتمان غالب آن بود.


۳۰ هزار و ۶۶۶ واحد مسکن مهر آماده بهره برداری / ۲۱۳ پروژه درحال افتتاح

وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل مسکن مهر در پایان دولت دوازدهم، ۳۰ هزار و ۶۶۶ واحد مسکونی مهر باقیمانده را در سراسر کشور به افتتاح خواهد رساند.


برگشت هزار و ۳۰۰ واحد غیرفعال به چرخه تولید / برنامه‌ریزی ۳.۲ میلیارد دلاری داخلی سازی

معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت، با تاکید بر توسعه و تعمیق ساخت داخل از برنامه‌ریزی برای ۳.۲ میلیارد دلار داخلی سازی خبر داد.


وضعیت راه‌های کشور در ۲۲ بهمن ۹۹/ افزایش ۶ درصدی تردد در محور‌ها

تردد خودرو‌ها در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل با افزایش ۶ درصدی روبرو بوده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *